Τίτλος έργου (title): Η ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
Περιφερειακή Ενότητα (prefecture): Μαγνησίας
Σχολείο (school): 10ο Γυμνάσιο Βόλου
Τάξη (class): Β' Γυμνασίου
Υπεύθυνοι καθηγητές (teachers)
Μαργαρίτη Παρασκευή - Μαργαρίτα
Μπέα Κωνσταντινιά
Ομάδα μαθητών (students)
10thgymvol RoboΤεχνικοί
Περιγραφή (description)
Οι μαθητές χωρισμένοι σε 4 ομάδες δημιουργήσανε 5 ρομπότ.
Τα 3 με τα Kit Nezha και το ένα με το Kit της Lego.
Με Nezha δημιουργήσανε ένα Σκορπιό με αισθητήρες που να αναγνωρίζει σε απόσταση τη λεία του,
να τη δαγκώνει με την κίνηση του σερβοκινητήρα και να απομακρύνεται όταν νιώθει υγρασία.
Επίσης έναν χορευτή που να κινεί και τα δύο μέρη του σώματος και το πάνω και το κάτω με κινητήρες
και έναν αθλητή που να κάνει έλξεις. Ο αθλητής όταν βρίσκει εμπόδιο με τον αισθητήρα υπερήχων σταματά,
αν νιώσει υγρασία δηλ. ιδρώσει κατεβάζει την ταχύτητα με την οποία ασκείται, διαφορετικά συνεχίζει.
Τέλος με το Kit της Lego κατασκευάστηκε αυτοκίνητο (με αισθητήρα χρώματος, αισθητήρα υπερήχων και μοτέρ)
που να ακολουθεί μία γραμμή, να σταματά σε εμπόδιο και να υπολογίζει την απόσταση από αυτό.
Επίσης το δεύτερο πρόγραμμα του αυτοκινήτου ήταν η σχεδίαση ενός λουλουδιού, κάνοντας
ένα τετράγωνο με ενσωματωμένο μαρκαδόρο.
Είδος έργου (category)
Εκπαιδευτική ρομποτική
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (software)
Make Code για Micro:bit, EV3 Classroom, Powerpoint, Google Slides
Άλλες πληροφορίες (info)
Είναι απαραίτητο να υπάρχουν τα Kit ρομποτικής Nezha Micro:bit και το EV3 Education
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)
https://docs.google.com/presentation/d/1HSA19B_bnH53q0L78hqa26Z8dQ2myOCOl6tNCr48etk/edit?usp=sharing, https://youtu.be/4eE0Ox1P7Y4, https://youtu.be/u9c0lysARQA, https://youtu.be/HjhJqE-HPp0, https://youtu.be/dfHY2cEd_ik, https://youtu.be/6HfQNxmpihs
Ιστοσελίδα (webpage)
http://10gym-volou.mag.sch.gr/autosch/joomla15/
Χαρακτηριστική εικόνα (image)