Διαδραστικό παιχνίδι με το scratch - 3ο Δημοτικό Σχολείο Αισωνίας Σέσκλου

Τίτλος έργου (title): Διαδραστικό παιχνίδι με το scratch

Ετικέτες (tags): scratch, παιχνίδι

Περιφερειακή Ενότητα (prefecture): Μαγνησίας

Σχολείο (school): 3ο Δημοτικό Σχολείο Αισωνίας Σέσκλου

Τάξη (class): Δ' Δημοτικού

Υπεύθυνοι καθηγητές (teachers)
Ανδρεάδου Ευαγγελία

Ομάδα μαθητών (students)
Ακρόπολη Σέσκλου

Περιγραφή (description)
Οι μαθητές στο πλαίσιο της εκδήλωσης που έγινε διαδικτυακά, με προσκεκλημένο το Ολυμπιονίκη Ν. Σκιαθίτη, αναλαμβάνουν να κωπηλατήσουν στη λίμνη Κάρλα, να λύσουν τους γρίφους και να τερματίσουν όσο πιο γρήγορα μπορούν.

Είδος έργου (category)
Παιχνίδι

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (software)
Scratch mit edu

Άλλες πληροφορίες (info)


Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)


Ιστοσελίδα (webpage)
https://scratch.mit.edu/projects/466548829/fullscreen/

Χαρακτηριστική εικόνα (image)