Διαδραστική Αφίσα Mε QR-Codes - 8ο Γυμνάσιο Βόλου

Τίτλος έργου (title): Διαδραστική Αφίσα Mε QR-Codes

Ετικέτες (tags): Poster, Video, DTP, Photoshop, Desktop publishing, Youtube, Αφίσα

Περιφερειακή Ενότητα (prefecture): Μαγνησίας

Σχολείο (school): 8ο Γυμνάσιο Βόλου

Τάξη (class): Α' Γυμνασίου

Υπεύθυνοι καθηγητές (teachers)
Σαμαράς Νικόλαος
Καλογήρου Αναστασία


Ομάδα μαθητών (students)
Βατΐση Μαρία, Παππά Ραφαέλα, Βασίλεβα Βιολέτα, Νταΐλιάνης Μάριος

Περιγραφή (description)
Η παρούσα διαδραστική αφίσα με QR – Codes αποτελεί μέρος ενός σύνθετου έργου που δημιουργήθηκε την προηγούμενη σχολική χρονιά στα πλαίσια συμμετοχής του 8ου Γυμνασίου Βόλου στον διαγωνισμό First Lego League 2020 με τίτλο City Shaper.
Μέλη της διαγωνιστικής ομάδας δημιούργησαν το προσχέδιο μιας και την ψηφιοποίηση (με την βοήθεια των εκπαιδευτικών), ενημερωτικής αφίσας role–up σχεδιασμού στην οποία παρουσιάζεται τόσο με γραφικά, emojis, σχέδια, γραφήματα και εικόνες όσο με με βίντεο στο Youtube όλη η διαδικασία εντοπισμού και επίλυσης ενός προβλήματος σχετικό με το σχολικό περιβάλλον καθώς και της προτεινόμενης καινοτόμου λύσης, (Bioclimatic Innovative Multipurpose Kiosk), στο πρόβλημα της παραμονής των μαθητών στην σχολική αυλή και την βελτίωση της.
Το παρόν έργο δεν περιλαμβάνει μόνο τον σχεδιασμό της ψηφιακής αφίσας αλλά και την βιντεοσκόπηση, επεξεργασία και δημοσίευση στο youtube των αντίστοιχων ενημερωτικών παρουσιάσεων των μαθητών.


Είδος έργου (category)
Πολυμέσα

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (software)
Adobe Photoshop, Picasa, Adobe Illustrator, Camtasia Studio, Youtube Studio, QRCode Monkey, BitMoji

Άλλες πληροφορίες (info)
Για την πλήρη αξιοποίηση της αφίσας απαιτείται η χρήση smartphone με εφαρμογή QRCode-Scanner

εικονα



Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)
The B.I.M.K. project by Nikolas Samaras


Ιστοσελίδα (webpage)
https://drive.google.com/file/d/1gHQwzDxuVn1eaIqZ9IeHzi0OBi5hO0pa/view?usp=sharing

Χαρακτηριστική εικόνα (image)