Τίτλος έργου (title):
Ρομποτική μονάδα αφαλάτωσης με Scratch
Scratch, Προγραμματισμός, Lego Wedo 2.0, Μονάδα αφαλάτωσης
Περιφερειακή Ενότητα (prefecture):
Μαγνησίας
Σχολείο (school):
4ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας Βόλου «Παναγιώτης Κατσιρέλος»
Τάξη (class): Στ1
Υπεύθυνοι καθηγητές (teachers)
Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΠΕ86
Ομάδα μαθητών (students)
ΑΪΒΑΤΟΓΛΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΑ
Ομάδα μαθητών (students)
ΑΪΒΑΤΟΓΛΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΑ
ΒΕΡΓΕΤΑΚΗ-ΠΕΙΡΑΣΜΑΚΗ ΚΥΡΑΤΣΩ
ΓΟΥΪΓΟΥΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΕΥΧΕΝΤΖΗ ΣΟΦΙΑ
ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΚΑΡΠΟΥΖΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Περιγραφή (description)
Περιγραφή (description)
Ρομποτική κατασκευή
προγραμματισμένη σε scratch,
η οποία προσομοιώνει τη λειτουργία μιας μονάδας αφαλάτωσης.
Τα παιδιά κατασκεύασαν με δομικά στοιχεία Lego και μηχανικά μέρη Lego Wedo2.0, μια μακέτα μονάδας
αφαλάτωσης η οποία φέρει κινητήρα προσαρμοσμένο σε μια κατασκευή τύπου
προπέλας, η οποία είναι προσαρμοσμένη στη βάση της κατασκευής. Η κατασκευή τοποθετείται σε δοχείο με νερό
και καθώς ο κινητήρας λειτουργεί, ή προπέλα στέλνει το νερό σε μια ειδικά
διαμορφωμένη έξοδο στην κορυφή της κατασκευής, που βρίσκεται πάνω από την
επιφάνεια του νερού η οποία οδηγεί σε νέο δοχείο που θα περιέχει το «καθαρό
νερό». Επίσης υπάρχει αισθητήρας
απόστασης και διακόπτης, ώστε εάν το «αφαλατωμένο»
νερό ξεπεράσει ένα καθορισμένο όριο, ο αισθητήρας απόστασης να το αντιληφθεί
και να διακόψει τη λειτουργία της μονάδας.
Είδος έργου (category) Εκπαιδευτική Ρομποτική
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (software) Scratch
Άλλες πληροφορίες (info)
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)
Ιστοσελίδα (webpage) http://4dim-tpe.blogspot.com
http://mathitikes-drasthriothtes.blogspot.com/search/label/%CE%A7%CE%A1%CE%9F%CE%9D%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%9F
Χαρακτηριστική εικόνα (image)
Είδος έργου (category) Εκπαιδευτική Ρομποτική
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (software) Scratch
Άλλες πληροφορίες (info)
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)
Ιστοσελίδα (webpage) http://4dim-tpe.blogspot.com
http://mathitikes-drasthriothtes.blogspot.com/search/label/%CE%A7%CE%A1%CE%9F%CE%9D%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%9F
Χαρακτηριστική εικόνα (image)
Σχόλια, παρατηρήσεις (comments)