Τίτλος έργου (title):
Αυτόματη Στάθμευση Αυτοκινήτων
Αυτόματη στάθμευση, Αυτόματο parking,
Smart City,
Auto-parking
Περιφερειακή Ενότητα (prefecture):
Μαγνησίας
Σχολείο (school):
3 Γενικό Λύκειο Βόλου
Τάξη (class): Β
Υπεύθυνοι καθηγητές (teachers)
Βασίλειος Μήτσιας
Ομάδα μαθητών (students): 6
Περιγραφή (description) Στο project υπάρχουν θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων. Αισθητήρες καταλαβαίνουν αν οι θέσεις στάθμευσης είναι άδειες ή γεμάτες. Αν υπάρξει θέση στάθμευσης άδεια δίνεται εντολή σε ένα αυτοκίνητο-ρομπότ να πάει να την καταλάβει. Κατά την διάρκεια κίνησης του αυτοκίνητου-ρομπότ τα φανάρια κυκλοφορίας από κόκκινα μεταβάλλονται σε πράσινα ώστε να δώσουν προτεραιότητα στο αυτοκίνητο. Παράλληλα ελέγχεται η φωτεινότητα του χώρου και αν σκοτεινιάσει ανάβουν φώτα κατά το μήκος της διαδρομής.
Είδος έργου (category) Εκπαιδευτική ρομποτική
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (softwareΠεριβάλλον οπτικού προγραμματισμού Mindstorms EV3 και περιβάλλον προγραμματισμού Arduino IDE βασισμένο σε γλώσσα C/C++
Άλλες πληροφορίες (info)
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)
Ιστοσελίδα (webpage)
Χαρακτηριστική εικόνα (image)
Ομάδα μαθητών (students): 6
Περιγραφή (description) Στο project υπάρχουν θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων. Αισθητήρες καταλαβαίνουν αν οι θέσεις στάθμευσης είναι άδειες ή γεμάτες. Αν υπάρξει θέση στάθμευσης άδεια δίνεται εντολή σε ένα αυτοκίνητο-ρομπότ να πάει να την καταλάβει. Κατά την διάρκεια κίνησης του αυτοκίνητου-ρομπότ τα φανάρια κυκλοφορίας από κόκκινα μεταβάλλονται σε πράσινα ώστε να δώσουν προτεραιότητα στο αυτοκίνητο. Παράλληλα ελέγχεται η φωτεινότητα του χώρου και αν σκοτεινιάσει ανάβουν φώτα κατά το μήκος της διαδρομής.
Είδος έργου (category) Εκπαιδευτική ρομποτική
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (softwareΠεριβάλλον οπτικού προγραμματισμού Mindstorms EV3 και περιβάλλον προγραμματισμού Arduino IDE βασισμένο σε γλώσσα C/C++
Άλλες πληροφορίες (info)
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)
Ιστοσελίδα (webpage)
Χαρακτηριστική εικόνα (image)
Σχόλια, παρατηρήσεις (comments)
To project κατασκευάστηκε στα πλαίσια του
προγράμματος «Έξυπνη πόλη» με μαθήματα που πραγματοποιηθήκαν εκτός του σχολικού
ωραρίου και είχε σκοπό την εισαγωγή των
μαθητών στην εκπαιδευτική ρομποτική.