Η ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΕΤΑΣ!-1ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Ιωνίας Μαγνησίας


Τίτλος έργου (title): Η ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΕΤΑΣ!


Ετικέτες (tags): διαφορετικότητα, αγάπη, αλληλοβοήθεια, φαντασία, έκφραση


Περιφερειακή Ενότητα (prefecture):
Αγωγή Υγείας > Ψυχική Υγεία- Διαπροσωπικές σχέσεις >έκφραση, αλληλοβοήθεια, στήριξη, σεβασμός
Σχολείο (school): 1ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Ιωνίας Μαγνησίας


Τάξη (class): Β΄


Υπεύθυνοι καθηγητές (teachers) : Ανδρεάδου Ευαγγελία


Ομάδα μαθητών (students) : Μπλίτζιου Μαρία

Περιγραφή (description) : Η Μαρία (δημιουργός), είναι ένα δευτεράκι, που αρνείται να γράψει! Όταν ο δάσκαλός της την προτρέπει να πάρει το μολύβι της, εκείνη βάζει τα κλάματα. Όταν άρχισε η λειτουργία της βιβλιοθήκης, η υπεύθυνη (Ανδρεάδου Ευαγγελία), ενθάρρυνε τη Μαρία για διάβασμα. Πραγματικά η Μαρία άρχισε να διαβάζει ακατάπαυστα. Μια μέρα έφερε στη βιβλιοθήκη το παρόν έργο. Ο δάσκαλος, οι συνεργαζόμενες ειδικότητες, ο διευθυντής χαρήκαμε πολύ για την απροσδόκητη εξέλιξη αυτή και ως εκ τούτου το έργο αυτό το θεωρούμε .. πολύτιμο και ενδεικτικό.


Είδος έργου (category) : ψηφιοποίηση παραμυθιού, ψηφιακό παραμύθι, συγγραφή παραμυθιού


Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (software) : adobe premiere pro, scratch, free on line image editor


Άλλες πληροφορίες (info) : Το έργο δημιουργήθηκε στα πλαίσια της επίσκεψης των μαθητών της β΄ τάξης στην βιβλιοθήκη
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code) : <iframe width="760px" height="500px" src="https://sway.office.com/s/PS7hRs53PFD51t6d/embed" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0" max-width="100%" sandbox="allow-forms allow-modals allow-orientation-lock allow-popups allow-same-origin allow-scripts" scrolling="no" style="border: none; max-width: 100%; max-height: 100vh" allowfullscreen mozallowfullscreen msallowfullscreen webkitallowfullscreen></iframe>

Ιστοσελίδα (webpage): https://sway.office.com/PS7hRs53PFD51t6d?ref=Link&loc=play


Χαρακτηριστική εικόνα (image): 


Σχόλια, παρατηρήσεις (comments):
Οι ζωγραφιές της Μαρίας , μέσα στο έργο, ζωντανεύουν και εκφράζουν τις βαθύτερες αξίες που βιώνει η μαθήτρια αλλά και την επιθυμία της να καταγράψει τη φανταστική της περιπέτεια κάτι που δεν έχει κάνει ποτέ ως τώρα (να γράψει)