Τίτλος έργου (title):
«Γεωμετρικές καλλιτεχνίες»
The Geometer’s Sketchpad , Μαθηματικά,
Εικαστικά
Περιφερειακή Ενότητα (prefecture):
Βόρειος τομέας Αθηνών
Σχολείο (school):
4ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου
Τάξη (class): Α΄, Β΄, Γ΄
Υπεύθυνοι καθηγητές (teachers)
: Λαμπρινίδης Κωνσταντίνος,
Διζέλου Μαρία
Ομάδα μαθητών (students) : Παυλάκου Μυρτώ, Σάββα Πολύμνια, Χορμοβίτης Σπύρος,
(το τέταρτο μέλος της φετινής ομάδας, η Ιφιγένεια Μπρέσσα, δεν μπορεί να παρευρεθεί).
Περιγραφή (description) Η εργασία γίνεται με το λογισμικό δυναμικής Γεωμετρίας , που έχει διαθέσει ελεύθερα το Υπουργείο Παιδείας, «The Geometer’s Sketchpad» .
Ομάδα μαθητών (students) : Παυλάκου Μυρτώ, Σάββα Πολύμνια, Χορμοβίτης Σπύρος,
(το τέταρτο μέλος της φετινής ομάδας, η Ιφιγένεια Μπρέσσα, δεν μπορεί να παρευρεθεί).
Περιγραφή (description) Η εργασία γίνεται με το λογισμικό δυναμικής Γεωμετρίας , που έχει διαθέσει ελεύθερα το Υπουργείο Παιδείας, «The Geometer’s Sketchpad» .
Διάφορα γεωμετρικά
σχήματα κινούνται ελεύθερα ή περιορισμένα,
με χρήση «κουμπιών
κίνησης» ή και «χειροκίνητα» με το ποντίκι, και αφήνουν
χρωματιστά ίχνη. Έτσι
μπορούμε να έχουμε «κινούμενα σχέδια», από τα οποία
αποτυπώνονται
«ζωγραφιές». Και videos…
Είδος έργου (category) : Εικαστικά, «Ηλεκτρονική ζωγραφική», animation.
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (software) «The Geometer’s Sketchpad 4.07»
Είδος έργου (category) : Εικαστικά, «Ηλεκτρονική ζωγραφική», animation.
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (software) «The Geometer’s Sketchpad 4.07»
Άλλες πληροφορίες (info)
Με περισσότερα Μαθηματικά, δημιουργούνται πιο σύνθετες
εργασίες.
Πχ προς το τέλος της χρονιάς, ακόμα και τα μικρά παιδιά του
Γυμνασίου, ζωγραφίζουν κινώντας γραφικές παραστάσεις συναρτήσεων, χωρίς να έχουν
ακόμα τις αντίστοιχες γνώσεις.
Βλέπουν απλά όμορφες καμπύλες, οι οποίες, όταν μεταβάλλονται «κάποιοι αριθμοί» (παράμετροι), κινούνται και «ζωγραφίζουν»…
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)
Ιστοσελίδα (webpage)
Βλέπουν απλά όμορφες καμπύλες, οι οποίες, όταν μεταβάλλονται «κάποιοι αριθμοί» (παράμετροι), κινούνται και «ζωγραφίζουν»…
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)
Ιστοσελίδα (webpage)
https://www.facebook.com/pg/gsp4ogxal/photos/?tab=album&album_id=1979366292189645
Ο 2ος σύνδεσμος οδηγεί σε σελίδα, όπου στα albums βρίσκονται και οι εργασίες των ομάδων προηγούμενων 4 σχολικών ετών, φωτογραφίες από συμμετοχές σε ημερίδες κ.ά, καθώς και περισσότερες γενικότερες εργασίες.
Επίσης υπάρχουν αναλυτικότερες γενικές πληροφορίες και πολλά videos.
Χαρακτηριστική εικόνα (image)
Ο 2ος σύνδεσμος οδηγεί σε σελίδα, όπου στα albums βρίσκονται και οι εργασίες των ομάδων προηγούμενων 4 σχολικών ετών, φωτογραφίες από συμμετοχές σε ημερίδες κ.ά, καθώς και περισσότερες γενικότερες εργασίες.
Επίσης υπάρχουν αναλυτικότερες γενικές πληροφορίες και πολλά videos.
Χαρακτηριστική εικόνα (image)
Σχόλια, παρατηρήσεις (comments)
Εκτός από την παρουσίαση των έτοιμων
εργασιών, ίσως (αν προσφέρεται χρόνος) να δημιουργήσουν τα παιδιά εκεί,
«ζωντανά», κάποιαν εργασία…
Επίσης, αν υπάρχει χρόνος, αν κάποιος
επισκέπτης ενδιαφερθεί, μπορεί να «ζωγραφίσει», και να πάρει το έργο του σε
στικάκι του…